Elena Vácvalová


Narodená : 15.január 1958, Hnúšťa-Likier,
__________ okres Tisovec, Slovensko
Znamenie : Kozorožec, Pes
Deti_____: dcéra Elenka (nar. 12.12.1983
__________ o 12.hodine a 12.minúte)
Povolanie: Moderátorka a herečka

Životopis:

"Narodila som sa na Gemeri v Tisovci, v učiteľskej rodine. Otec bol riaditeľom, mama učiteľka. Bývali sme v učiteľskom byte, vlastne priamo v škole. Našťastie to boli dobrí učitelia tak doma, ako i v škole. Na svet som prišla ako štvrté dieťa. Môj brat bol o deväť rokov starší, vznikol medzi nami taký malý druhý rodičovský vzťah. A práve jemu som sa v čase dospievanie zdôverovala so svojimi prvými dievčenskými problémami a starosťami. Brat má obrovský zmysel pre humor, iróniu i sebairóniu a takmer vo všetkom mi vedel poradiť. Na strednej škole ma zaujímal basketbal, hádzaná, streľba, hrala som školské divadlo, robila školský časopis a rozhlas. Po maturite, keď ma neprijali na VŠMU-odbor herectvo, ďalšou alternatívou bola žurnalistika na FFUK, kde ma prijali. Prišla ponuka do rozhlasových Variácií, práca v televízii, čím sa mi trochu naplnili i herecké ambície, a tak som zakotvila v Bratislave." ...Elena Vácvalová

Filmografia:

1987 Humorikon (TV relácia)______________ [29]
1993 Čo dokáže ulica (TV relácia)________ [35]
1995 Hazard______________________________ [37]
1996 Smotánka (TV relácia)_______________ [38]
1998 Aj múdry schybí (TV relácia)________ [40]
1999 Dereš (TV relácia)__________________ [41]
1999 Šest statečných_____________________ [41]
2001 7EDEM s r. o. (TV relácia)__________ [43]
2008 Sedem (TV relácia)__________________ [50]

2009 Ordinácia v ružovej záhrade III_____ [51]

Galéria:
Wallpaper: